Kavárny Starbucks v novém kabátě

Praha, 29. července 2014 – Starbucks Coffee Company (Nasdaq: SBUX) a její joint venture partner AmRest Holdings SE (WSE: EAT) v průběhu prvního pololetí letošního roku realizovaly rekonstrukci tří kaváren, které zahájily svůj provoz v roce 2008. Nový design si zákazníci mohou užívat v kavárnách na Staroměstském náměstí, v Palladiu a ve vůbec první kavárně Starbucks v ČR na Malostranském náměstí.

„Starbucks je známý pro svůj inovativní přístup a úzké spojení se zákazníky, i z těchto důvodů jsme se rozhodli provést významné investice do rekonstrukcí tří našich kaváren, abychom představili nejnovější designové trendy i na českém trhu a zvýšili komfort návštěvy v našich kavárnách. Nové prostory jsou vždy inspirovány základními principy a příběhem značky Starbucks, to vše v souladu s okolím jednotlivých kaváren,“ uvedl Brian Aherne, Regionální ředitel provozu Starbucks za Českou republiku a jižní Polsko.

 

Kavárna na Malostranském náměstí prošla celkovou rekonstrukcí za účelem zpříjemnit posezení zákazníků, prosvětlit celý prostor, zlepšit přístupnost k baru a celkovou plynulost pohybu v kavárně. Kavárna je nově doplněna kovovými a litinovými prvky v kombinaci s bílo-šedou barvou stěn a vybavením z tmavého dřeva. Osvětlení dodává dramatický nádech výzdobě interiéru a doplňkové zboží je umístěno v nově navrženém regálovém systému.

 

Vintage barva fasády budovy, ve které se nachází kavárna na Staroměstském náměstí, vnukla designérům myšlenku přenést stejný styl do interiéru kavárny a s ním opticky zvětšit prostor. Příjemně chladivá šedá barva stěn je výstižně zkombinována s vybavením z tmavého dubového dřeva a důležitý prvek zajišťující pohodlné posezení představují dlouhé pohovky Chesterfield. Výzdoba kavárny vypráví staletý příběh kávy, jejího původu, historie a obchodních cest, kterými se dostává do světa.

 

Renovace kavárny v Palladiu posílila vyjádření identity značky prostřednictvím nadčasového designu – kombinace zelenkavé barvy a tmavého dubu. Do prostoru kavárny bylo přidáno více míst k sezení spolu se zelení zajišťující soukromí zákazníků. Výzdoba interiéru přibližuje vnímání chutí při ochutnávce různých druhů káv.