Společnost Burda Praha se pro tento krok rozhodla, nejen z důvodu rozšíření obsahu pro své čtenáře – rozšířené fotogalerie, videa, více receptů, soutěže – ale také na základě stále rostoucí poptávky inzerentů na nové a netradiční reklamní plochy. Digitální verze časopisu nabídne inzerentům mnoho zajímavých možností jak zatraktivnit své stávající kampaně o nový obsah a jak dát prezentaci svých služeb nebo produktů zcela nový rozměr.
„Digitální verze časopisů jsou na vzestupu. Bylo by škoda, kdyby tak žádaný titul, jako je Apetit, neměl svou digitální platformu. Čtenáři mohou mít svůj časopis neustále po ruce, navíc v něm najdou řadu bonusů, které jim tištěná verze nabídnout nemůže,“ vysvětluje publisherka titulu Chiara Lucci.
Ceny digitálního předplatného:
49 Kč za aktuální vydání,
239 Kč za půlroční předplatné
a 419 Kč za roční předplatné.
Více informací o digitální edici a podrobný návod, jak si časopis předplatit a stáhnout, jsou k dispozici na http://eshop.burda.cz/casopisy/apetit/. (AppStore, Google play, eshop.burda.cz)
Časopis je možné objednat i ve formě kombinovaného předplatné, tedy tištěnou + digitální verzi. Více informací o možnostech předplatného naleznete na http://burda.cz/cs/predplatne.