NEJVÍCE PIVA SE VYPIJE V PRAZE!

pivo

Láska ke chmelovému moku je v České republice neoddiskutovatelná. První místo ve světové konzumaci piva na hlavu hovoří za vše. Jak můžete vidět na grafu níže, 76% dotazovaných Čechů uvedlo, že pijí pivo nebo pivní nápoje!

Velmi zajímavým se stal i verdikt posledního šetření agentury FOCUS (uveřejněn 21. 10. 2015 viz odkaz http://www.focus-agency.cz/aktuality/pivo-a-cesky-spotrebitel-ii), který ukazuje, že největšími konzumenty piva (8% z dotázaných – vypije více než 10 půllitrů týdně) jsou muži – Pražáci – pravidelní kuřáci, manuálně pracující, s příjmy nad 45 000 Kč.

Naopak 75% Češek udává, že za týden vypijí maximálně dva půllitry lahodného moku, čímž se řadí mezi konzumenty s nízkou spotřebou.

Není tedy divu, že se v matičce Praze v Dlouhé ulici č. 14 chystá velkolepé otevření zcela ojedinělého pivního konceptu s názvem Pípa Beer Story. Své brány pivotéka otevře již příští týden!

Na pivním listu nabídne až 160 druhů piv, které speciálně vybírá odborník na slovo vzatý – známý pivní specialista Robert Demeter. Další, Čechy jistě velmi vítanou, novinkou bude možnost zúčastnit se tzv. degustací na slepo či tematických večerů s pivovarskou tematikou. Pípa Beer Story nabídne až 90 míst k sezení.

Pivotéka je součástí “překvapení podzimu“, jak se aktuálně přezdívá novému projektu Food Story Dlouhá 14 na Starém Městě pražském. Oznámení o ukončení provozu oblíbené Tržnice v Dlouhé zarmoutilo mnoho milovníků čerstvých potravin od lokálních dodavatelů. Ti se ale mohou bez obav vrátit na stejnou adresu… Obchod změnil pouze svůj “kabát“ a sjednotil se pod jednu značku, filosofie prodeje kvalitních potravin však zůstává.

V nově vzniklém prostoru naleznou zákazníci obchod s delikatesami, kavárnu či bistro se středomořskými specialitami. Dále pak čerstvý tapas, mozzarella a salátový bar s největším výběrem na Praze 1!

„Naším cílem je vytvořit místo, kde si člověk za rozumné peníze dopřeje kvalitní jídlo z čerstvých surovin. Pokrm si bude moci sníst pohodlně na místě nebo odnést do práce. Zároveň by ale Food Story Dlouhá 14 měla být prostorem, kam se lidé zastaví na kávu, víno nebo dobré pivo a stráví u nás příjemné ráno, odpoledne či večer,“ říká ke konceptu spolumajitel sítě obchodů Food Story Jiří Konhefr.